logo

Білім беру ұйымының заманауи басшысының басқару дағдылары

  • Қазақ тілі

Курс бағдарламасы білім беру ұйымдарын басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды, нормативтік-құқықтық базаны, мемлекеттік бақылауды, жеке тиімділікті дамытуды және басқару дағдыларын біріктіреді. Бұл курстың бағдарламасы ҚР Білім және ғылым министрлігінің Сараптамалық кеңесінің тексеруінен өтті және 2024 жылы ҚР БҒМ келіскен бағдарламалар тізімінде көрсетілген.

Курс туралы толығырақ төменнен біле аласыз: 

1. 24/7 оқуға қолжетімділік;

2. Теориялық және практикалық бөлімдерден тұратын 4 модуль (бейне сабақ және мәтіндік дәріс, жаттығулар)

3. Ұзақтығы-80 академиялық сағат.

4. Сертификаттау.

40000 теңге

Курс бағдарламасы

1-модуль. Білім саласындағы НҚА.
1-тақырып. Білім беру ұйымы басшысының кәсіби қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері (жалпы ұғымдар).
2-тақырып. Білім беру ұйымдарын лицензиялау.
2-модуль. Білім беру ұйымдарын мемлекеттік бақылау (мемлекеттік аттестаттау).
1-тақырып: Мемлекеттік бақылаудың негізгі ұғымдары мен принциптері.
2-тақырып: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын жүзег
3-модуль. Басшы self-management-і.
1-тақырып: Мектеп басшысының кәсіби құзыретінің үлгісі және маңызы (1 бөлім).
1-тақырып: Мектеп басшысының кәсіби құзыретінің үлгісі және маңызы (2 бөлім).
1-тақырып: Мектеп басшысының кәсіби құзыретінің үлгісі және маңызы (3 бөлім).
2-тақырып: Жеке тиімділік. Тіректің құндылық нүктелерін анықтау (1 бөлім).
2-тақырып: Жеке тиімділік. Тіректің құндылық нүктелерін анықтау (2 бөлім).
2-тақырып: Жеке тиімділік. Тіректің құндылық нүктелерін анықтау (3 бөлім).
3-тақырып: Кәсіби шаршау: белгілері, кезеңдері және тұрақтылықты қалыптастыру (1 бөлім).
3-тақырып: Кәсіби шаршау: белгілері, кезеңдері және тұрақтылықты қалыптастыру (2 бөлім).
4-модуль. Тиімді коммуникация және жанжалдарды басқару дағдылары.
1-тақырып: Коммуникациядағы эмоциялық құзыреттілік. Эмоцияны түсіну және басқару. Эмпатия (1 бөлім).
1-тақырып: Коммуникациядағы эмоциялық құзыреттілік. Эмоцияны түсіну және басқару. Эмпатия (2 бөлім).
2-тақырып: Сыни ойлаудың коммуникацияға ықпалы. Когнитивті бұрмаланулар. Сыни ойлауды дамыту технологиялары (1 бөлім).
2-тақырып: Сыни ойлаудың коммуникацияға ықпалы. Когнитивті бұрмаланулар. Сыни ойлауды дамыту технологиялары (2 бөлім).
3-тақырып: Тұлғааралық коммуникация дағдылары. Жанжалдарды басқару (1 бөлім).
3-тақырып: Тұлғааралық коммуникация дағдылары. Жанжалдарды басқару (2 бөлім).
4-тақырып: Стигматизация теориясы мен педагогикалық этика және инклюзивті білім беру принциптерінің өзара байланысы (1 бөлім).
4-тақырып: Стигматизация теориясы мен педагогикалық этика және инклюзивті білім беру принциптерінің өзара байланысы (2 бөлім).
5-тақырып: Оқыту барысында орын алатын жанжалдың туындауының негізгі себептері - балалардың нашар мінез-құлқы (1 бөлім).
5-тақырып: Оқыту барысында орын алатын жанжалдың туындауының негізгі себептері - балалардың нашар мінез-құлқы (2 бөлім).
5-модуль. Білім беру ұйымын тиімді басқару.
1-тақырып: Өзгерістер мен тәуекелдерді басқару. SWOT талдау және білім беру процесінің құрамдас бөліктері (1 бөлім).
1-тақырып: Өзгерістер мен тәуекелдерді басқару. SWOT талдау және білім беру процесінің құрамдас бөліктері (2 бөлім).
2-тақырып: Мектепті дамытудың стратегиясы.
3-тақырып: Мектептің ұйымдық мәдениеті және оның ұйымды басқарудағы маңызы. Басшының типтері және басқару стилі, ұйымдастыру мәдениетін дамытуға арналған түрлері мен құралдары (1 бөлім).
3-тақырып: Мектептің ұйымдық мәдениеті және оның ұйымды басқарудағы маңызы. Басшының типтері және басқару стилі, ұйымдастыру мәдениетін дамытуға арналған түрлері мен құралдары (2 бөлім).
3-тақырып: Мектептің ұйымдық мәдениеті және оның ұйымды басқарудағы маңызы. Басшының типтері және басқару стилі, ұйымдастыру мәдениетін дамытуға арналған түрлері мен құралдары (3 бөлім).
3-тақырып: Мектептің ұйымдық мәдениеті және оның ұйымды басқарудағы маңызы. Басшының типтері және басқару стилі, ұйымдастыру мәдениетін дамытуға арналған түрлері мен құралдары (4 бөлім).
4-тақырып: Ресурстарды басқару. Ынталандыру жүйесі (1 бөлім).
4-тақырып: Ресурстарды басқару. Ынталандыру жүйесі (2 бөлім).
5-тақырып: Білім беру процесін басқару тәсілдері.
6-модуль. Рефлексивті модуль.
Подготовка к курсу

Сіз уйренесіз

Нормативтік-құқықтық негіздерді практикада қолдану
Тәуекелдерді стратегиялық басқаруды және талдауды жүзеге асыру
Жеке тиімділікті дамыту және күйіп қалудың алдын алу
Эмоционалды интеллект пен сыни ойлауды қолданыңыз
Қақтығыстарды басқару және педагогикалық этиканы сақтау
Өзін-өзі талдау және жұмыс тиімділігін бағалау

Отзывы о курсе

Кадиркулова Мадина

Английский язык

Кужахметов Мади

Английский язык

Ахметова Динара

Английский язык

Ким Алия

Английский язык

Омарова Айгуль

Английский язык

Отзывы о курсе