logo

Қазақстан тарихы мұғалімінің ойын технологияларын пайдалануы

  • Қазақ тілі

Курс интерактивті әдістерді пайдалана отырып, Қазақстан тарихын оқыту процесін түрлендіргісі келетін педагогтарға арналған.

Оқу оқытудың тиімділігін арттыруға, оқушылардың Қазақстан тарихын зерттеуге қызығушылығын ынталандыруға және ойын арқылы сыни ойлауды дамытуға бағытталған.

Бұл курстың бағдарламасы 2023 жылы ҚР Оқу-ағарту министрлігінің Сараптамалық кеңесінің тексеруінен өтті.

Курс туралы:

1. 24/7 оқуға қол жетімді;

2. Теориялық және практикалық бөліктерді қамтитын 4 модуль;

3. Ұзақтығы - 40 академиялық сағат;

4.Өзін-өзі бақылау және өткен оқытудың тиімділігін бағалау (тестілеу);

5. Сертификаттау.

15000 теңге

Курс бағдарламасы

1-модуль. «Тәуелсіздік дәуірі» ойынының көмегімен зерттелетін тарихи кезеңдер. Ойынды әзірлеу барысында қолданылған оқу материалдары. Ойынның негізгі мақсаттары мен міндеттері.
1-тақырып. Алғашқы ойын кезеңі - 1991-2000 жж.
2-тақырып. Екінші ойын кезеңі - 2001-2010 жж.
3-тақырып. Үшінші ойын кезеңі 2011-2018 жж.
4-тақырып. Ойынды әзірлеу кезінде пайдаланылған оқу материалдары.
5-тақырып. Ойынның негізгі мақсаттары мен міндеттері
4-тақырып. Ережелердегі күрделі кейстер
Қосымша материалдар (бейне дәрістер)
Қосымша материалдар (кітаптар)
2-модуль. «Тәуелсіздік дәуірі» ойынының жалпы ережелері. Ойынның онлайн және үстел үсті нұсқаларының ережелеріндегі айырмашылықтары. Ережелердің нақты бөлімдерін талдау.
1-тақырып. Жұмыс үстелі нұсқасының ережелері
2-тақырып. Онлайн нұсқа ережелері
3-тақырып. Еережелердің бейне-нұсқаулығы
3-модуль. Оқушылармен қарым-қатынас. Ойынды оқушыларды стратегиялық түрде ойлануға, жоспарлауға және мақсат қоюға үйрету үшін пайдалану мүмкіндігі.
1-тақырып. Стратегиялық ойлау дегеніміз не және оны «Тәуелсіздік дәуірі» ойынының көмегімен қалай дамытамыз?
2-тақырып. Жоспарлау дегеніміз не және ол “Тәуелсіздік дәуірі» ойыны арқылы қалай дамиды?
3-тақырып. Мақсат қою дегеніміз не және оны «Тәуелсіздік дәуірі» ойынының көмегімен қалай дамытамыз?
4-модуль. Оқушылармен қарым-қатынас. Ойынды оқушылардың арасындағы қарым-қатынас, топтық ынтымақтастық және көшбасшылық дағдыларын дамыту үшін пайдалану мүмкіндігі.
1-тақырып. Қарым-қатынас, топтық ынтымақтастық және көшбасшылық дағдыларының анықтамасы және олардың қазіргі қоғамдағы маңызы.
2-тақырып. «Тәуелсіздік дәуірі» ойынын қарым-қатынас, топтық ынтымақтастық және көшбасшылық дағдыларын дамыту үшін қалай пайдалануға болады?
3-тақырып. «Тәуелсіздік дәуірі» ойынын бір сынып ішінде ғана емес, мектеп ішіндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту үшін қалай пайдалануға болады?
4-тақырып. «Тәуелсіздік дәуірі» ойынында оқушылардың қарым-қатынас, топтық ынтымақтастық және көшбасшылық дағдыларының дамуын қалай бағалауға болады?
Тестілеу
Қорытынды тестілеу

Сіз уйренесіз

Қазақстан тарихын айқындайтын маңызды оқиғалар мен процестерді түсінуді
көшбасшылық қасиеттер мен сыни ойлауды дамытуды
қарым-қатынас және ынтымақтастық дағдыларын жетілдіруді
Қазақстан тарихы бойынша білімді тереңдету және практикалық дағдыларды меңгеруді
Қазақстан тарихын оқытуға ойын әдістерін кіріктіруді
тиімділігін бағалау және білім беру үдерісіне ойын технологияларын енгізуді

Отзывы о курсе

Кадиркулова Мадина

Английский язык

Кужахметов Мади

Английский язык

Ахметова Динара

Английский язык

Ким Алия

Английский язык

Омарова Айгуль

Английский язык

Отзывы о курсе