logo

Оқушылармен және ата-аналармен тиімді өзара әрекеттесу үшін әлеуметтік-эмоционалдық құзыреттілікті/дағдыларды дамыту

  • Қазақ тілі
Тегтер:


Курстың негізгі бағыты - эмоцияларды тану және түсіну дағдыларын, балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ отбасымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Курс бағдарламасы ҚР Білім және ғылым министрлігінің сараптамалық кеңес тексеруінен өтті және 2022 жылы ҚР БҒМ келісілген бағдарламалар тізілімінде көрсетілген.

Курс туралы ақпарат:

1. 24/7 оқуға қолжетімділік;

2. Теориялық және практикалық бөлімдерді қамтитын 4 модуль (бейнесабақ және мәтіндік дәріс, жаттығулар)

3. Ұзақтығы - 40 академиялық сағат

4. Өзін-өзі бақылау және өткен оқытудың тиімділігін бағалау (тестілеу)

5. Сертификаттау

5000 теңге

Курс бағдарламасы

Педагогикалық қызметтегі эмоционалдық шаршауды алдын алу
Кәсіби күйінудің түсінігі. Күйіну факторлары
Эмоционалды күйінудің белгілері мен кезеңдері
Күйінуге төзімділікті қалыптастыру. BASIC Ph моделі
Эмоционалдық зият, эмоцияларды басқару, күйзелісті басқару, өз дамуыңды басқару. Эмпатия
Эмоциялық интеллект (EQ) және оның адам үшін маңызы. Педагогтар үшін эмоционалдық құзіреттілік құндылығы. Эмоциялық интеллектің үш моделі және негізгі дағдылары
Негізгі эмоциялар. Өзіңіздің эмоцияларыңызды білу. Эмоциялық интеллектінің дамуы неден басталады? Эмоцияларыңызды басқару алгоритмі
Басқалардың эмоциясын ұғу мен түсіну. Эмпатия
Әр түрлі жастағы балалардың психофизиологиялық және когнитивтік даму ерекшеліктері, балалардың дамуындағы дағдарыстар
Әртүрлі жас кезеңдеріндегі бала дамуының психофизиологиялық және когнитивтік ерекшеліктерінің теориялық негіздері
Жас дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі балалардың психикалық және физикалық ерекшеліктері. Кіші мектеп жасындағы балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері. Бастауыш мектеп жасындағы д
Кіші және үлкен жасөспірімдер дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері. Ерте және кеш жасөспірімдік кезең дағдарыстары
Отбасымен жұмыс дағдылары. Әлеуметтік педагогтар мен сынып жетекшілеріне арналған кейс-менеджмент
Кейс-менеджменттің анықтамасы. Заманауи педагогикалық теориялар - педагог пен отбасы қарым-қатынасының негізі
Кейс-менеджмент педагогтың жұмыс құралы мен формасы ретінде. Кейс-менеджмент кезеңдері: бастапқы бағалау, бағалау
Кейсті жоспарлау, жоспарды жүзеге асыру, жабу және бақылау. Білім беру мекемесіндегі кейс-менеджмент процесіне қатысушылар. Отбасымен жұмыс істеу кезінде туындайтын қиындықтар.

Сіз уйренесіз

«кәсіби шаршау» белгілерін анықтау
тұрақтылықты қалыптастыру және эмоционалды/кәсіби шаршаудың алдын алу
«мен қалай сезінетінімді» және «басқа адам не сезінетінін» түсіну
өз «эмпатиясын» реттеу және дамыту
балалардың психофизиологиялық дамуында жас ерекшеліктерді ажырату
қазіргі мектеп оқушысының әлеуметтік портретін жасау
кейс-менеджмент технологиясын қолдану арқылы сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру
кейс-менеджмент құралдарын тиімді пайдалану

Отзывы о курсе

Кадиркулова Мадина

Английский язык

Кужахметов Мади

Английский язык

Ахметова Динара

Английский язык

Ким Алия

Английский язык

Омарова Айгуль

Английский язык

Отзывы о курсе